Urolog Warszawa

Zapisy na wizyty u doktora Janusza Zajdy lub badanie USG -> kliknij tutaj

Janusz Zajda - lekarz urolog

Janusz Zajda - specjalista urolog

Pierwsze zawodowe szlify doktor Janusz Zajda zbierał na początku lat 80-tych, jako chirurg w warszawskim Szpitalu Praskim. Specyfika tej placówki, połączona z młodzieńczym zapałem zaowocowała możliwością w miarę szybkiego zdobycia jakże cennego doświadczenia, a także doskonalenia posiadanych umiejętności. Praca na oddziale naczyniowym była dużym wyzwaniem, wymagającym wielu wyrzeczeń i dużego poświęcenia.

Nocne dyżury i skomplikowane operacje (na przykład ofiar wypadków) to nieodzowny element tamtejszej codzienności. Choć personel tworzył zgrany zespół, doktor Zajda postanowił poszukać nowych wyzwań. W centrum zainteresowania znalazła się urologia. To specjalność chirurgiczna, lecz zawężona tylko do jednego układu.

Na przełomie lat 80-tych i 90-tych miejscem pracy doktora Janusza Zajdy był Oddział Urologii CSK MSW.

Swoją praktykę zawodową kontynuował jako zastępca ordynatora Oddziału Neurourologii w Centrum Rehabilitacji (STOCER) w podwarszawskim Konstancinie. Do placówki tej trafiali pacjenci z problemami urologicznymi powiązanymi z posiadanym uszkodzeniem układu nerwowego. W tym czasie doktor Zajda dość intensywnie poświęcił się również działalności badawczej nad nowymi metodami, urządzeniami i lekami.

Rok 1999 to data powstania „Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Conti-Medica”, którego doktor Janusz Zajda był głównym twórcą. Placówkę tę cechowało kompleksowe podejście do pacjenta i stosowanie nowoczesnych metod zarówno organizacyjnych, jak i terapeutycznych. Obecnie zapraszamy na wizytę do nowego gabinetu urologicznego „Moconti” mieszczącego się przy ulicy Mokotowskiej 46A/21 w Warszawie.

Dlaczego warto odwiedzić lekarza urologa?

Problemy urologiczne dotykają wielu z nas, zarówno kobiety jak i mężczyzn. Choroby układu moczowego takie jak nietrzymanie moczu, zapalenie pęcherza, czy w przypadku mężczyzn przerost gruczołu krokowego i inne choroby prostaty, zaburzają codzienne funkcjonowanie i wywołują uczucie zakłopotania w związku z dokuczliwymi i kłopotliwymi objawami takimi jak m.in. częste oddawanie moczu czy popuszczanie moczu.

Wysiłkowe nietrzymanie moczu to choroba, która dotyka dziś wiele milionów kobiet i stanowi poważny problem społeczny. Należy jednak pamiętać, że nietrzymanie moczu to przypadłość mogąca dotknąć kobietę w każdym wieku. U dojrzałych pań prawdopodobieństwo zachorowania jest oczywiście większe, jednak wiele młodych kobiet również ma za sobą incydentalne przypadki nietrzymania moczu. Nie można tego typu przypadków lekceważyć i warto skonsultować je ze specjalistą.

Wiele przypadków nietrzymania moczu można skutecznie leczyć. Sposobów jest kilka: począwszy od interwencji chirurgicznej, zabiegowej, poprzez farmakoterapię, a na odpowiednich ćwiczeniach skończywszy.

Również mężczyźni cierpiący z powodu problemów z gruczołem krokowym, nie powinni lekceważyć objawów wskazujących na choroby prostaty czy inne choroby układu moczowego.

Skorzystanie ze specjalistycznej pomocy lekarza urologa może znacząco poprawić jakość życia.

Nietrzymanie moczu. Wykład doktora Janusza Zajda